Fredag

Idag är det fredag men det märks inte nu när man har sommarlov!
Som vanligt är det dåligt väder och min hy blir blek igen.
Idag har jag ägnat dagen åt Ljudet av ditt hjärta och Twilight (det är bara tredje gången jag ser den, vill inte bli less på den allt för snart).
Har glömt och skrivit att Magne, Eva & Alice var här i måndags. På tisdagen följde vi med dom till Falun och sov där två nätter. I onsdags åkte vi till Mora och gick i Tomteland. Det sög, det tyckte typ alla (tror jag). Om man ska gå där ska man vara mellan 0-5 år och tro på tomtar och troll.
Har lyssnat ihjäl mig på Flickan som lekte med elden (de andra tycker nog inte att jag har varit så social).
Alltså Gud vad bra den är! Den är inte alls sådär långsam som Män som hatar kvinnor var i början.
Som sagt så stör jag mig på Paolo Roberto (han har dock inte kommit in i boken än med det är bara en tidsfråga innan han gör det). Hörde för några veckor sen att HAN ska vara ny programledare för Robinson. Jag ska anstränga mig för att inte ha sönder tangentbordet men JAG stör mig. Läste i någon tidning att han sa "Det kommer bli tuffare nu".....
Nog pratat om det nu, har kommit till hälften av boken snart och vill inte att den ska ta slut! Har sett trailern ett antal gånger och kan inte göra annat än längta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback