Hemfärd

Idag ska vi åka hem till Hallsberg.
Vädret har varit helt underbart här i Göteborg och man kan tro att det alltid är sol och 30 grader varmt.
För en gångs skull har jag fått lite färg på mig :P
Igår gick mamma, pappa, jag & Julia på Liseberg.
Julia vann precis hela tiden saker. Jag vann inget men köpte en jätte-kortlek med Lisebergsmotiv.
Vi åkte några karuseller också...

Snart har jag lyssnat klart på Män som hatar kvinnor. Alltså även om jag vet hela handlingen tycker jag ändå att det är jättespännande. Några grejer stämmer inte riktigt med filmen och några grejer har de tagit bort, vilket stör mig.

På Twilightfronten har det också hänt grejer! Jag har beställt en kalender från Discshop som jag längtar efter att öppna när jag kommer hem! ;)

Nu ska jag fråga Julia om hon vill spela Mastermind med mig. Har blivit helt insnöad på det! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback