Om jag kunde drömma

Egentligen är den här recensionen helt onödig att skriva. Det finns väl inte så många av er som inte hör läst eller hört talas om Om jag kunde drömma.
Jag har precis lyssnat på boken. Jag började i onsdags och slutade nu och det är verkligen rekord för mig. Har aldrig lyssnat på någon bok på så kort tid.
Tyvärr hade jag ju sett Twilight innan och blev helt såld (brukar inte gilla fantasy) men om jag hade läst eller lyssnat på boken innan hade det varit bättre.
Tycker att boken är väldigt lik filmen, de har egentligen bara ändrat några små detaljer i filmen.
Nu längtar jag som bara den till att få lyssna på När jag hör din röst (som jag snart ska ta in i mobilen) och få se filmen New moon som har biopremiär 20 november i år.

Jag lägger inte in någon bild eller beskrivning av boken utan istället bjuder jag på Bella's lullaby


Kommentarer
Postat av: Lovaa

Twilight e asbraa ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback