Födelsedag!

Hejsan svejsan... jag igen!

Idag fyller jag år!!! Fick presenter på sängen i morse. Bl.a Första säsongen av OC <3
Har precis avslutat en dvdskiva avsnitt 5-8. Tittade inte på dom 4 första nu bara för att det inte var så länge sen jag kollade på dom. Men det var bra! :) Kommer ta en evighet att kolla igenom hela boxen. Varje dvdskiva är ju typ 3 timmar. Men det är bara bra. ;P

Har fått en digitalkamera också :) Det är bara det att jag tror jag behöver hjälp att få igång den :/

Fick en jättefin klocka av Linda & Mio också men den var förstor så vi ska förminska den.
Fick ett par skor, plånbok, örhängen också. I morgon kommer allt annat folk också så jag fyller i mårn också kan man säga.

Hejsi svejsi!

Marieberg

Hej,hej!
Idag var Linda, jag, Julia & Mio på Marieberg. Det var kul :)
Jag har ju kvar presentkort på BikBok sen i julas så jag köpte en grå kofta & ett svart linne som jag tyckte var fint.
Idag fyller Jessie så jag måste ju bara säga GRATTIS till henne.
Har köpt en present till henne idag också som jag ska lämna i morgon :P

Om 2,5 timmar är det den 26 mars och då fyller jag år.... jippie!
Fast vi ska fira mig på tisdag istället för att mamma jobbar i morgon.

Idag var det OC!              Ägd eller?
Vi får se om jag kan fortsätta att titta från hela första början.... alltså om jag får boxarna i morgon? <3

HEJDÅ! hihi

Saker som har hänt och kommer att hända

Hejsan! Sitter här och lyssnar på California! Älskar den!
Jaja... nu är Mio & Linda hos oss igen. Roligt, Mio är så söt!

Vet inte vad jag ska köpa till Jessie på söndag :S Men jag kommer nog på nåt......
Mer saker som händer på söndag är ju att det bara är en dag kvar tills jag fyller år.....
OCH OC!!!! Spännande, spännade och ägit! Ska Seth & Summer gifta sig???


Igår var vi hos Morfar & Sirpa (morfars fru). Det var ganska kul.

Snart börjar Let's Dance......
Himla tomt utan Melodifestivalen det är nu på lördagar, men,men!

Först nu kanske jag ska leka med Mio, haha! Tjingeling....


Ny frisyr

Hej! Idag har jag varit och klippt mig... väldigt kort. ;)
Men det blev bra. Jag gjorde ljusa slingor också. :)

Är fortfarande lite förkyld & har ont i halsen men det är ju bättre, jag är ju piggare!

Ville bara säga det lilla, hehe // Kram

Ont i halsen

Hej! Var hemma från skolan idag för jag har jätte ont i halsen...
Hade ju matteprov och nu kommer det typ dröja tills nästa måndag jag gör det för att
vi är lediga på torsdag & fredag.... jaja + att vi hade redovisning idag :S
Skulle vilja ha hört dom andra!

Vad tyckte ni om The Ark i lördags då? Dom har nog stor chans i Helsingfors iaf....
Dom säger ju att dom är populära i Finland så dom kommer nog att gå långt!

Hejdå....

En gammal OC - bild

image2

Lite gammal bild men,men....

Min önskelista!

  • Tre OC - boxar <3
  • Digitalkamera
  • The Sims 2 - Året runt
  • Plånbok
  • Flowerbomb - parfym

Jaja... jag tror att det var allt! Hejdå / Fanny