Nu åker jag

Nu ska vi åka till min mormor & hennes mans villavagn (som jag skrev i förra inlägget).
Jag kommer alltså inte kunna skriva här på säkert en vecka :(
Jag lovar att ta mycket kort som jag kan visa er.
Längtar tills jag ska hämta...... när jag kommer hem! ;)

Ni får ha det så bra allihopa!
Puss & Kram!

Nej, jag ska inte vara borta ett halvår

Imorgon ska vi åka till min mormors & hennes mans villavagn.
Det ska bli kul!
Det här ska jag ha med i klädväg;

Vit kortärmad tröja som man har ett linne under
Rosa linne med fyrklöver
Lila linne
Linne med Nicke Nyfiken
Svart linne
Blommig klänning
Jeansjacka
Vita byxor
Svarta byxor
Persikafärgad tee
Mörkblå tee
Jeanskjol
Svart kjol
Leggings
Övertröjor
Underkläder


Glömt nåt?

Simpsonlåten på 2 gitarrer

Simpsonlåten!

Ägd eller?


Återförenade

image100

DÅ!

image101

NU!

Alla minns vi väl Spice Girls?
I december åker dom på turne' igen.
Ryktet säger att Victoria Beckham har bett alla tjejerna att banta så att dom ska se snygga ut tills turne'n.

Gårdagens shopping

image99

Dom här köpte jag igår på H&M.
Det roliga var att dom har kännts lite hårda där framme och nu efter jag tog kortet så märkte jag att en kartongbit stack fram och då skulle man ta bort det! Inte konstigt att dom var hårda. :D

Det här hör inte till inlägget under!

Överlycklig

Nu på hemvägen från Marieberg köpte vi........
Näpp, jag säger inte det för ni ska få se det om ett par veckor här på bloggen =)
Jag är iallafall jätteglad och längtar till......

Puss & Kram

Leka med kusinen

Nu för en liten stund sen lekte jag med min kusin Alice och vi lekte med Julias Bratz.
Senare kanske vi ska åka till Marieberg.
Igår köpte jag hårspännen och armband (bilder kanske kommer).
Jaja, nu ska jag gå och jaga Alice! Hehe....

Hejdå!

Den här

image98

....vill jag ha!

Gustavsvik

Idag var jag, mamma & Julia och badade på Gustavsvik.
Det var kul!
Dom hade en ny rutchebana (stavning?) där som var som ett "avlopp" man åkte ner i.
Ni som har varit på Skara Sommarland vet nog vad jag menar för dom har en lika dan där.
Den var iallafall rolig!

Nästa vecka kommer kanske Magne (morbror) & Alice (kusin) hit :)
Om man börjar leka med henne så blir man fast alltså, men det är kul ;)

Hej då!

Dagens Outfit



image97

Solglasögon, H&M (H&M loves Kylie)
Jeansjacka, BikBok
Linne, BikBok
Vitt linne (under), BikBok
Kjol, Fått av min Faster
Leggings, BikBok
Plastväska, Fick förra året när jag handlade på BikBok
Skor (ej med på bild), Skopunkten

Snyggare förr?

image93

Johnny Depp

image94

Madonna

image95

Demi Moore

image96

Justin Timberlake

Källa;
aftonbladet.se

Dagens Outfit

image92

Grönt linne, Vero Moda
Svarta shorts, H&M
Guldfärgad väska, BikBok
Jeansjacka, BikBok
Halsband, BikBok
Solglasögon, H&M (H&M loves Kylie)
Skor, Skopunkten

Lördagen

I lördags åkte jag tåg in till Örebro med Linn & Ellie och såg Harry Potter och Fenixorden.
Den var jättebra!
Innan Örebro följde jag med pappa, Julia & Anneli (faster) dit Farmor och Farfar sålde grejor.
Mina jeans hade inte blivit sålda :(
Sen skjutasde dom mig till stationen.
Det var perfekt väder - soligt!
Men sen när vi skulle åka hem vid 9 på kvällen spöregnade det!
Jag köpte en agenda och vart nöjd med den! Tänka sig, det var det ända jag köpte ;)

Hejson son!

Funderar

....... på ett par nya jeans!
Farmor & Farfar är på en loppis idag och säljer grejer. Dom tog även med jeans från mig som jag inte tycker om längre. Jag hoppas dom blir sålda :)
Vet bara inte riktigt vilka jag ska köpa OM jag köper nya..... har ju många ändå.... men har funderat på ett par Cheap Monday.

Har ni nåt tips?

Bio i morgon

I dag har ju Harry Potter och Fenixorden biopremiär och det är det väl ingen som har missat!
Jag ska gå på den i morgon med
Ellie & Linn! Det ska bli jättekul och jag längtar!

image91

Funtasie

Funtasie (eller TL som den egentligen heter) kom idag! =) Det här fick jag;

* Isabel (bok)
* Frukost hos Sadie (bok)
* Star Academy - linne
* Väckarklocka
* Samlarkort
* TL - Magasinet (tidning man alltid får med)
Överraskning; TL - Magneter


Dom här sakerna kommer nästa gång;

* Projekt Griz (bok)
* Ett vilt liv - Iskall fara (bok)
* Penna
* Miniräknare
* Plåster (med diamanter)
* Drömkillen (seriehäfte)
* Samlarkort
* TL - Magasinet
Överraskning!

2 Paris på samma bild

image90 
Nämen, är det inte Paris Hilton! Och vem är det på tröjan? Jo, Paris Hilton!
Snacka om ego.....

En Lista

Listan är tagen av Foffe!

Scarf eller Turban
: Scarf! Turban känns lite "städtant" tycker jag!

Hög klack eller Ballerina:
Ballerina kan man ha när som helst och det är ju bekvämt. Högklackat är ett mer festalternativ tycker jag!

H&M
eller Zara: Både och faktiskt fast jag bara har varit i en Zara affär, men dom har fina kläder!

Kroppsnära eller A-linjeformat: Vet inte!

Stuprör eller Vida jeans: Stuprör! 

Pyton eller Leopard: I såna fall leopard.

Modeblogg eller Modemagasin: Roligt att titta i! =)

Baddräkt eller Bikini: Bikini! Var jag än badar så har jag det.

Svart eller Vitt: Både och!

Uppsatt eller Utsläppt: Har sällan uppsatt så det får bli utsläppt!

Guldmetallic eller Silvermetallic: Silver!

Lack eller Läder: Läder! Det är finare.

Modette eller Elle: Har tyvärr aldrig läst Modette, så det blir Elle.

Leggings eller Barbent: Både och! På våren, leggings och på sommaren, barbent!

Dagens shopping

image89

Idag köpte jag den här sjalen på MQ i Örebro för 99:-.

The Sims 2 - Jorden runt

The Sims 2 Jorden runt - låt dina simmar komma bort från vardagen och ta dem med på spännande resor till tre exotiska resmål!
Ta det lugnt på en frodig tropisk ö, campa på en välkänd bergstopp eller utforska kulturen i fjärran östern. Dina simmar kommer att uppskatta alla nya aktiviteter som gör att de känner sig utvilade och föryngrade. Förvandla dem från klumpiga turister till smarta världsresenärer, då de lär sig nya traditioner så som lokala hälsningar, danser och mycket mer som de kan ta hem och lära sina vänner. Packa resväskan för en drömresa!

image88

Älskar Sims 2 spelen så det här ska jag köpa!

Kommer ut den 6:e september!

Källa;
thesims.se

6 underliga saker om mig

Jag blev antagen av Agnesatt skriva sex underliga saker om mig själv. Läs:

1. När jag går ut så tittar jag alltid i brevlådan.

2. Älskar shopping och kläder...... och The Sims 2 - spelen. Vad har det gemensamt?

3. När jag var liten behandlade jag min katt lite annorlunda :S T ex. strök henne på en låtsas strykbräda.

4. Jag har aldrig flyttat.

5. När jag går ofta i mataffärer rättar jag alltid till nåt som står "fel".... kan inte hjälpa det :P

6. Har klockan på höger arm.

Regler för utmaningen!
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


 Jag utmanar;

Linn
Amanda
Linda

Mikaela
Foffe
Ellie

Sofi Fahrman - outfit juni

image87

Jag tycker bild nr 4 är snyggast! Vilken outfit är snyggast tycker ni?