Sälen i morgon

Hej, hej!
Imorgon åker vi till Sälen och ska vara där till lördag så jag kommer inte kunna skriva tills dess :(

Idag var vi och grattade farmor för hon fyller 65 år idag. Man kan väl säga att det var fullt hus för några av mina (äldre) kusiner var där och sådär.

Jag vill ha "The Sims 2 - Året runt"! Julia (lillasyster) som fyllde år i fredags fick det. Jag tycker ändå att det är onödigt om jag köper ett för då har vi ju 2st. Men jag får spela lite också, förresten är det ju bättre och spela på pappas dator (som jag sitter vid nu) än min. Min skärm är ganska antik, hehe!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: denise

haft en bra påsk?:)

Postat av: Mikaela O

åå. sälen är så härligt :)

2007-04-14 @ 21:43:11
URL: http://www.miikiiz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback