6 underliga saker om mig

Jag blev antagen av Agnesatt skriva sex underliga saker om mig själv. Läs:

1. När jag går ut så tittar jag alltid i brevlådan.

2. Älskar shopping och kläder...... och The Sims 2 - spelen. Vad har det gemensamt?

3. När jag var liten behandlade jag min katt lite annorlunda :S T ex. strök henne på en låtsas strykbräda.

4. Jag har aldrig flyttat.

5. När jag går ofta i mataffärer rättar jag alltid till nåt som står "fel".... kan inte hjälpa det :P

6. Har klockan på höger arm.

Regler för utmaningen!
Varje person börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv.
Bloggare som blir tagna ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet.

Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.
Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


 Jag utmanar;

Linn
Amanda
Linda

Mikaela
Foffe
Ellie

Kommentarer
Postat av: Xiao

menaaaa haha! Jag antar utmaningen...gäller bara att komma på nåt hmm =)

Postat av: Ellie

Haha! Skrattade när jag läste att du rättar till saker som står snett i en affär haha! Kul!!

2007-07-04 @ 22:33:48
URL: http://xiao.webblogg.se
Postat av: Linn

ja har redan gjort den utmaningen en gång. Haha! Det lät så kul att jag börja skratta när jag läste: När jag var liten behandlade jag min katt lite annorlunda :S T ex. strök henne på en låtsas strykbräda.

2007-07-06 @ 20:06:43
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback