En Lista

Listan är tagen av Foffe!

Scarf eller Turban
: Scarf! Turban känns lite "städtant" tycker jag!

Hög klack eller Ballerina:
Ballerina kan man ha när som helst och det är ju bekvämt. Högklackat är ett mer festalternativ tycker jag!

H&M
eller Zara: Både och faktiskt fast jag bara har varit i en Zara affär, men dom har fina kläder!

Kroppsnära eller A-linjeformat: Vet inte!

Stuprör eller Vida jeans: Stuprör! 

Pyton eller Leopard: I såna fall leopard.

Modeblogg eller Modemagasin: Roligt att titta i! =)

Baddräkt eller Bikini: Bikini! Var jag än badar så har jag det.

Svart eller Vitt: Både och!

Uppsatt eller Utsläppt: Har sällan uppsatt så det får bli utsläppt!

Guldmetallic eller Silvermetallic: Silver!

Lack eller Läder: Läder! Det är finare.

Modette eller Elle: Har tyvärr aldrig läst Modette, så det blir Elle.

Leggings eller Barbent: Både och! På våren, leggings och på sommaren, barbent!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha! Städtant ;P

Postat av: Sara

Du har blivit tagen!:)
Ga in pa min blogg och kolla efter mer info.
ha en bra kväll:)

2007-07-09 @ 19:30:00
URL: http://misszara.blogg.se
Postat av: Linn

ja det kanske dem gjorde.. :P

2007-07-09 @ 19:46:07
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback