Beck - I Guds Namn

Igår såg jag senaste Beck - filmen.
Jag tyckte att den var bra! Det hände väldigt mycket. Det tråkiga är att det verkade som att den var den sista vilket jag inte trodde att det var, trodde att det var en till efter den här.

image253

"En paparazzifotograf blir brutalt mördad i Stockholm. Hans lägenhet är genomsökt och dator och fotoutrustning är borta. Beck söker ett motiv. Hade fotografen tagit integritetskränkande bilder? Ville någon hämnas?

Man hittar två pennor och ett tomt block som tillhörde fotografen. En av pennorna visar sig innehålla ett USB-minne fullt av foton. Beck går igenom alla bilder och försöker hitta någon ledtråd till mordet. Oberg reagerar plötsligt starkt på en speciell på en bild som hon gömmer undan utan att någon märker det. Vad är det Oberg egentligen vet om personerna på bilden? Och varför säger hon ingenting till Beck?"

 4/5 hallon

Källa: MovieZine


Kommentarer
Postat av: Linda

Hehehehe.... Jag kollade oxå på den igår;)

Postat av: Tobias

Ska se den ikväll :D

2007-10-13 @ 18:06:13
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback