Dagen

Idag gjorde jag Spanskaprovet (som egentligen är imorgon). Det gick sådär, men jag tror att det gick bra.
Sen Engelskaprovet, svarade på allt utom några få saker.
Hade ett Svenska - test också som gick bra.

Imorgon är jag ledig för då ska mamma, pappa, jag & Julia åka till Stockholm.
Vi ska sova på hotell och på söndag ska vi se musikalen Sound of music  - med Pernilla Wahlgren & Tommy Nilsson. Hoppas den är lika bra som filmen men det är den säkert. Dom 2 musikalerna jag har varit på tidigare har ju varit jättebra!

Kommer alltså inte skriva på hela helgen, Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, okej

Postat av: Linda

Hoppas ni har kul i Stockholm!

2007-10-27 @ 22:22:05
URL: http://linduz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback