En lång lista

Listan tog jag från Linn!

Namn: Fanny
Vad drack du senast: Saft
Vad gjorde du igår kväll: Tittade på tv
Hur många hamstrar har du haft: Ingen
Kan du gå ner i spagat: Nej
Vad ska du göra i kväll: Vet inte..... Något kul blir det väl
Vad ska du göra i morgon: Åka hem från Borås
Senaste inköp: En bolero, 2 par linnen mm
Senaste film: High school musical 2 tror jag.
Vad har du i ditt fönster: 2 krukor med gröna växter
Tycker du om att cykla: ja, jag cyklar varje dag till skolan men jag skulle väldigt gärna vilja ha en bättre
Vem sov du över hos senast: Mormor & Bertil, när vi var här senast
Vem sov över hos dig senast: Faktiskt mormor & Bertil där med
Vad ska du göra nu: Efter jag har skrivit klart listan ska jag äta mat
Vad ska du göra sen: Vet inte
Vem träffade du sist: Julia
Vem skulle du vilja träffa nu: Jag vet inte.... ingen speciell
Sjunger du i duschen: Nej
Vem ringde du senast: Pappa på hans mobil
Vem ringde dig senast: Pappa
Hur länge sov du inatt: 10 timmar kanske
När ska du gå och lägga dig ikväll: Vet inte
Vad gjorde du för tre timmar sen: Fikade, tror jag
Vad skulle du vilja göra nu: Vet inte
Person du kan lita på till 100%? Någon släkting
Har du badat i år? Ja
Tidsfördriv? Bloggen, läsa, ta kort, titta på tv mm
Vad heter du just nu på msn: Fanny// (f)...... tror jag? Jag har hetat likadant jättelänge så jag vet inte ens vad det är :P
Hur många syskon: 1, Julia
Kär i någon just nu? Kanske de.....
Känner du någon som heter likadant som dig? Ja, jag vet en men känner henne inte direkt
Favoritsläkting? Vet inte, alla är väl bra på sitt sätt
Morgontrött? Jaa!
När är du född?: 1993
Var bor du?: I Hallsberg
Var vill du bo?: Åtminstone en större stad när jag blir äldre
Nuvarande hårfärg?: Blont med blonda slingor fast det var väldigt länge sen jag gjorde slingorna
Riktiga hårfärg?: Blond
Ögonfärg?: Blå
Vad läser du för bok nu?: Magenta - Blir grön av avund & i skolan läser jag Elden
Humör just nu?: Det är väl okej
Vad har du för parfym idag?: Paris Hilton
Vill du ha barn?: Ja, i framtiden
Vad ska dom heta? Svårt... iallafall till killar
Hur stort är ditt rum?: Litet
Har du tv/dator i ditt rum?: Dator
Hur många converse allstarskor äger du?: Inga
Brukar du vara osminkad i skolan?: Aldrig!
Skostorlek : 40

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback