Hemma

Hej hopp! Igår kom vi hem efter en helg i huvudstaden.....
Teatern/musikalen Sound of Music var ju jättebra! Den var ju som filmen fast man hade glömt lite från filmen, te x jag har inte sett slutet så många gånger fast jag har sett början några gånger. Filmen är ju ca 3 timmar.

Igår vart mamma & jag sminkade av make up - artister från märket Dior :)
Ja, på Gallerian i Stockholm hade dom hela helgen att man fick bli sminkad för 150 :- och efter det köpa en produkt från Dior. Dom 150 - kronorna drogs av på priset som produkten kostade så man kan säga att sminkningen blev gratis då. Det var 2 killar som sminkade oss, samtidigt. Jag vart ganska nöjd med resultatet. Det jag tyckte var bra var att han använde en gel till ögonbrynen så att man kunde forma dom bättre, hade aldrig sett sån förut. Det var som en mascara fast med gel. Mamma vart jättefin, på henne såg man iallafall jättestor skillnad. Ja, det gjorde man väl på mig också fast jag hade så ljusa färger.....
Efteråt köpte jag iallafall ett läppglans. Hade redan bestämt mig för det innan.

Jag köpte lite kläder också. En grå bolero, ett svart och ett gräddfärgat linne (alltid bra att ha eftersom jag använder linnen rätt ofta), allt på BikBok. Och 3 ark klistermärken som kan vara bra att ha om jag ska börja med scrapbooking - Lager Haus (tror jag att affären hette).

Det var en kort sammanfattning av helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback