High school musical 2

Igår såg jag High school musical 2. Första gången den gick på Disney channel såg jag inte klart den.
Igår gick den på svenska. Inte lika bra men jag ville ju se klart den.
Jag tyckte att den var bra fast 1:an var nog lite bättre.

image265

 "The Wildcats" är nu tillbaka i uppföljaren till den moderna musikalfilmen "High School Musical". Den här gången har skolan precis slutat och East High Schools basketstjärna Troy Bolton, stjärnstudenten Gabriella Montez och resten av "The Wildcats" förbereder sig för ett härligt sommarlov.
Allt förändras när den sluga dramadrottningen Sharpay Evans använder sin pappas kontakter för att fixa ett jobb åt Troy på deras tjusiga country club och erbjuda möjligheten till ett basketstipendium för Troy. Vad är hållhaken? Han måste tävla mot sina vänner tillsammans med Sharpay i ett spektakulärt musikalnummer i klubbens årliga talangjakt. När Gabriella och "The Wildcats" börjar planera saker utan Troy, blir han tvungen att bestämma sig för vem han egentligen ska vara lojal mot.

 4/5 hallon

Källa: Canaldigital

Kommentarer
Postat av: alaa montez

gabrila you are my beby girl
cant liten eng...

2007-10-27 @ 23:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback