Läsvecka i skolan

Den här veckan är det läsvecka i skolan. Då ska man ta med sin bok till varje lektion och läsa några minuter under lektionen. Det är kul!
Jag läser en bok som heter Inga livstecken.
Idag hade vi NO först som vanligt. Ellie var sjuk. Vi lämnade in väderuppgiften och började med kraft och rörelse.
Sen matte. Kjell (läraren) tyckte verkligen att det var jätte tråkigt att vi glömde att läsa....haha inte!
Sen svenska, då var våran lärare tillbaka som har varit sjukskriven sen vi började.
Sen hade vi lunch från 10.45 - 12.00 för vi hade håltimme, vår SO - lärare var sjuk och då började våran sista lektion, Engelska, tidigare så att vi fick sluta tidigare (skriv en kommentar om ni inte fattar ^^).
Efter det var jag med Linn.

Nu är det gitarrdelarna som jag ska kunna tills imorgon och Andra avenyn som väntar.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

ne, det vet jag också då men den är man igentligen inte helt säker på för den finns inte med på en lista av dem som inte är djurtestade. Men de kanske bara är så att Face Sth inte orkar skicka in nått sånt där papper om djurtestat som bevis.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback