Lite om dagen

Idag hade vi SO - prov (Hinduism & Buddhism). Det var sista lektionen. Jag tror att det gick bra.
Det var bl a ord man skulle förklara och det var 2 som jag inte kunde så dom poängen kommer ju gå bort.
Idag för övrigt följde jag med mamma, pappa & Julia och handlade på Ica Maxi i Kumla. Rolig affär det.......
Jag och Julia var väldigt lång tid vid bokavdelningen (en anledning till att affären är bra - bokavdelning).
Jag hittade en bok som jag tror att jag ska önska mig i julklapp. Marley & jag hette den (hittade inget om den när jag sökte på google). Den handlade om han som skrivit den (tror jag) och hans flickvän som skaffar en hund (ljus labrador). Jag läste bara lite snabbt på baksidan.
Jag köpte förresten Frida som jag inte har gjort på evigheter.
Nu har jag precis badat i badkaret och pluggat till fysikprov som vi har imorgon.

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: Linn

den verkar jätte bra tycker jag. Man blir nästan sugen på att köpa den själv ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback