Scout

Ikväll var Ellie & jag på scouterna. Det stog att det skulle vara 1 X 2 på schemat så då anade vi att det var nåt med tipsprommenad men det var det inte. Ena ledaren skulle säga en ledtråd t ex jag vill ha uppe 3 personer som inte är höjdrädda.
Då skulle dom 3 göra någonting. Ledaren sa vad dom skulle göra efter att vi som inte var med gissade på vem man trodde klarade uppgiften bäst. Det ända man visste i förväg var alltså Inte höjdrädda.
I det här fallet då skulle dom 3 personerna rita varsitt pappersflygplan på 30 sek och se vilket som flög längst.
Vi skrev vem vi trodde på papper, 1 X 2.
Jag gjorde 2 saker; rev ett A4 papper som en ända lång remsa (på en viss tid) och gurglade Lilla snigel (som jag vann på, stolt).

Ja, vad säger man om dagens avsnitt av Andra avenyn då?
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Xiao

Andra Avenyn = I.R.R.I.T.E.R.A.N.D.E! -_-
Det var väl blinka lilla stjärna som vi gurglade?

Postat av: Linn

du och dina moln hundar...

2007-10-10 @ 14:55:49
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback