Dagen

Om ca 1 timme börjar den nya serien Andra avenyn på 1:an.
Jag såg det avsnittet som kommer ikväll igår för när jag gick in på svt.se för att se sista avsnittet av Castingen stog det att man kunde se prämiären av del 1 och det gjorde jag. :)
Avsnittet var bra! Älskar musiken i början också ;) Och det som även är bra är att man kan se del 2 & del 3 senare ikväll på svt.se.
Jag vill se det men å andra sidan kommer ju del 2 imorgon och del 3 på tisdag......Kan jag vänta?
Någon som såg Babben & Co igår? Det äger!
Nu till rubriken som är Dagen. Jag är förkylld så jag har mest varit inne men kl. 17.30 följde jag med och tittade på Julia för hon har börjat på simning.

Imorgon är vi lediga från skolan, det är studiedag.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag såg Babben och Co! Haha Plusgubben!
svar: ja han spelar sig själv fast är kanske bara medi
en minut : /

Postat av: Linn

ja dem 2 var lugnt bäst! Dem andra vart jag bara irriterad på för att det var så töntigt tråkigt!

2007-09-24 @ 10:20:11
URL: http://lajn.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback