Funtasie

I fredags fick jag Funtasie men jag hann inte öppna den eftersom vi direkt skulle åka till Borås. Jag öppnade den igår och det här fick jag;

* Vilken makalös vecka! (bok)
* Min egen dagbok (till datorn)
* Nyckelring  Var försenad så den kommer i slutet av oktober istället. Som plåster på såren fick man en hjärtformad anteckningsbok istället (hade för övrigt redan den).
* Den stora pysselboken
* En främling i spegeln (cd - bok)
* Glitterlim i guld och silver till pysselboken
* Samlarkort
* TL - Magasinet
Överraskning; Mjuka magneter med Cola och Coolie (klubbens maskotar)


Dom här sakerna kommer nästa gång;

* Starlight 4 - Turne'liv och tigerkakor (bok)
* Kathys hemlighet (bok)
* Sött vindspel
* Nagelset
* Julkortsset (man gör själv)
* Samlarkort
* TL - Magasinet
Överraskning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback