Gårdagen

Igår på förmiddagen gick vi lite på stan. Det finns typ dom vanliga affärerna; Gina tricot, H&M, Kapp Ahl, Lindex mm.
Linda (moster) hade sagt för ett tag sen att dom hade ett jordgubbshalsband som jag har tittat på på KyssJohanna.se i en affär här i Borås och att den hette Faith. Vi gick förbi där och gick in, dom hade både kläder och smycken men mest smycken. Dom hade ett härligt armband (2 i 1) som var ett liknande som dom också har på KyssJohanna.se men jag köpte det inte för det var guldfärgat (med ett vitt band i) och jag använder inte guld så ofta. Men jag köpte inget.
På eftermiddagen gick vi till en resturang som min mormor inte visste om att vi skulle till för vi skulle överraska henne (hon fyllde år 26 augusti). Jag åt Kycklingtoast. Det var en brödskiva och ovanpå en kycklingfile'bit och bredvid var det sallad och klyftpotatis. Det var ganska gott. Felet var att det var en sås (eller nåt smör typ, väldigt tjock för att vara sås) över kycklingen som jag inte tyckte om men det gick och äta.
Jag har tagit massor med bilder, dock inte från resturangen :/
Jag har länge tyckt att min kamera har varit konstig för att den blir full med bilder så fort (lägger in alla bilder på datorn och sen tar bort dom från kameran). Pappa provade att byta minneskort till det som var i hans och mammas kamera och då funkade det så nu kan jag ta över 200 bilder :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

ja om du hade minneskortet du fick när du köpte kameran så får man inte plats med nått


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback