Glamour är bra

Idag fick jag Glamour - tidningen igen. Jag premunerar på den utan att jag vet om det.
Det är sant! Jag vet inte vem som har skickat in att jag ska premunera på den.......
Det är ju ganska mycket reklam i den så i den förra var det en parfymdoft med!
Ja, jag tyckte att det var konstigt på sidan för det var som att man kunde öppna den och det luktade gott.
Alltså på sidan om en parfym så var doften med! Bra va? Märkte att det var så i den nya nu också med en parfym.
Det följde med test på schampoo och nån hudkräm också, och godis! :)

Jag tror att jag ska fortsätta att premunera på Glamour, den är bra!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

! Var hon!!!!! Det måste jag seeeeeeeeeeee!!

Postat av: Mikaela

Jag har också prenumenerat på Glamour men nu köper jag bara lös nummer

2007-09-21 @ 17:03:46
URL: http://www.trender.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback