Höstens.....

Tog denna lista av Amanda.
Har ju gjort en liknande lista om vad jag ska satsa på i höst så den här ser väl ungefär likadan ut.

Jeans/byxor: Svarta jeans.
Klänningar: Någon ganska kort tror jag, och sen till svarta (tjocka) leggings eller strumpbyxor.
Kjolar: Jag tror inte att jag kommer att ha kjol i höst, isånafall svart.
Jackor: Har nyss skaffat mig en ny, svart.
Skor: Jag själv har nyligen köpt ett par "Peter Pan" - skor (ni vet såna som han har på sig typ). 
Koftor/tröjor: Stickade, mysiga koftor, gärna i någon rolig färg.
Väskor: Själv har jag nyligen köpt en stor grå. Kan ju även vara en "färgklick" på en outfit som ser dyster ut med t ex en röd väska.
Blusar & Toppar: Tee's med tryck!
Huvudbonad: Min basker! Den jag har är stickad och har en liten boll högst upp, börjar inte att använda den förrän till vintern eller när jag fryser om öronen.
Övrigt: Accessoarer i massor av färger! Nagellack i mörka färger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback