I hennes skor

Igår såg jag filmen I hennes skor.
Jag tyckte att den var ganska bra! Behöver jag säga mer?

image203


"Filmen handlar i korta drag om systrarna Maggie (Cameron Diaz) och Rose (Toni Collette) som är som dag och natt. Den ena snygg men dum som en fisk, medan den andra tröstäter och gömmer sina extra kilon medan hon briljerar på en advokatbyrå. Systrarna gnabbas med en fruktansvärd styvmor, skrattar åt karlar och lyckas bryta sitt fina förhållande då Roses chef kommer i kläm. Maggie flyr till en mormor (Shirley MacLaine) i Florida som ingen har hört talas om och försöker ta tag i sitt ytliga liv, medan Rose bryter med sitt jobb och träffar en ny man. Men naturligtvis är bandet till varandra som systrar svårt att bryta och vips är det svallande musik, kramar och tårar i ett kanderat crescendo."


 4/5 hallon

Källa: MovieZine


Kommentarer
Postat av: Linn

jag såg den för länge sedan men jag kom inte ihåg så mycket. Har för mig att jag inte gilla den så mycket


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback