Lista

Sminkar du dig varje morgon?
Japp, lika dant hela tiden också :/
Tvättar du håret varje morgon?
Nej (och för övrigt duschar jag inte på morgonen).
Rena underkläder varje morgon?
Nej, men varannan dag......
Äter du frukost varje morgon?
Jaa..... "Frukost är dagens viktigaste mål" - har jag hört, även om det inte blir värsta hotellfrukosten.....hehe.
Lägger du fram kläder kvällen innan?
Ja det gör jag, eller så tänker jag bara vad jag ska ha på mig.
Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toa....
Hur lång tid behöver du på dig att bli klar på morgonen?
Klä mig, toa, smink, frukost - 40 minuter (har nära till skolan).
Surfar du innan du går till jobbet/skolan?
Nej det hinner jag inte och jag skulle aldrig gå upp tidigare bara för det.
Är du morgonpigg eller skit-trött?
Det är olika, jag är typ någonstans mittimellan men det är ju klart att jag vill sova mer när det är skola!
Vad har du för sorts väckarklocka?
Klockradio, men vaknar alltid innan. Jag själv är min egen väckarklocka kan man säga, men har alltid på den ändå.
Lyssna på musik på morgonen?
Eftersom jag har klockradio så sätts ju radion på (kan ha ett annat ljud också som är jättehögt) den tid jag ska upp på men när jag går upp så sätter jag på radion på stereon istället för det hörs bättre då.
Sover du i pyjamas/nattlinne?
Japp! Mest pyjamas på vintern för det är kallare då och nattlinnen (ej sånna man hade när man var liten ^^) mer på sommaren för det är varmare då, sover aldrig naken!
Läser du tidning på morgonen?
Nej men däremot kollar jag på tv, Lattjo Lajban närmare bestämt! Nämen det är för det är då jag alltid äter frukost och det finns inget roligare, dessutom äter ju Julia (lillasyster,9år) med då också.

Kommentarer
Postat av: Linn

ne verkligen inte! Det liksom bara var: Jaha...så så var det...tjoahej! Nemän...
Fast det slutade bra med...Gunvald och...------


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback