Lite om dagen

Till och börja med vill jag säga Grattis till Ellie som fyller 14 år idag! (fanfar)
Sen har det inte hänt nåt speciellt idag......
Började skolan 8.40 med Spanska. Vi skulle svara på frågor som 9:orna hade skrivit till oss om en film som vi fick se förra gången, vi skulle då skriva frågor om filmen till 7:orna.
Sen idrott och då fick vi (som vanligt) göra vad vi ville, spelade badminton som jag, Ellie, Linn & Jessie jämt brukar göra.
Sen SO, matte och sist musik. Jag var ju aldrig där förra tisdagen för jag var på båtresa men jag fick lite hjälp.
Vi håller på att spela gitarr så då hade jag missat lite.
När jag kom hem städa jag lite i Irmas bur. Gjorde storstädning igår men det syns ju inte nu kan jag lova, hehe!

Nu är klockan ca 19.40 vilket innebär att;

* 20.00 är det sista delen på Andra avenyn - castingen.
* 20.00 är det Idol 2007 (tror att det är sista audisionprogrammet)
* 20.00 är det Kristallen 2007 (årets tv - pris t ex. årets programledare mm)
* Vi har två videor (spelar fortfarande in program på videon), varav en är helt okej att spela in på medans den andra är helt kass. Den videon som funkar är video och tv i ett så att då måste man titta på det programmet som spelas in - kan inte byta kanal då. Okej, Idol & Andra avenyn kommer ju i repris så jag får se hur jag gör......

Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback