Skolan idag

Idag hade vi Transtensonsdag som vanligt. Min skola heter Transtensskolan så därför heter det så.
Man får skriva sitt eget chema i en liten bok - man får bara ha 40 min rast + lunch.
Ellie var sjuk idag igen.
Linn, jag & Jessie hade slöjd först :) Tyvärr så fick man inte göra det man höll på med på vanlig slöjdtid utan man fick börja på nåt nytt :/ Jag hade ju sett fram emot att fortsätta på min väska.......
Jag började iaf på korsstygn - en liten gris =)
Sen hade vi språk.......
Sen lunch och efter det hemkunskap :)
Vi gjorde smulpaj med äpplen och massa frön i degen...... vart gott!
Sista lektionen vi hade var matte/no. Jag gjorde bara matte.

Sen hade vi bara mentorstid på slutet och sen slutade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback