Dom senaste dagarna...

...har jag liksom inte hunnit att skriva. I måndags var jag med Linn och igår fyllde farmor år så då var vi där.
Igår var jag på scouterna också där ena gruppen gjorde scones och andra gruppen gjorde milkshake och sen åt alla allt tillsammans. Min grupp gjorde milkshake. Vi fick 100:- att gå och handla ingredienser för.
Vaniljglass, frysta bär (hallon och blåbär) och mjölk. Felet var att vi inte hade någon mixer men en mamma kom med en stavmixer när vi nästan var klara (hade använt elvisp). Vi hade för lite bär också så vi fick gå och köpa det igen.
Första satsen var helt krumpig och stel, såg helt mysko ut :s Blev bättre sen...
Sconsen var iallafall inte misslyckade, och då är dom ändå yngre än oss som gjorde sconsen :/

Ikväll är det Morgonsoffan och det minst sagt speciella programmet Sverige pussas och kramas.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback