Förhoppningsvis rolig dag imorgon!

Imorgon ska vi skriva uppsats från kl. 9.00 - 11.00.... Kul, kul, kul!
Jag vet vad jag ska skriva om. Man fick några ämnen för ca en vecka sen och jag ska skriva en novell.
Felet är att jag har glömt att handla nåt till fika imorgon (och mamma hinner nog inte det på vägen hem från jobbet. Jag ska nog cykla till konsum och köpa en loka och nån frukt.

Gå in här:
100apor
Klicka absolut inte på länken med Björn Gustafsson!
Läste just på aftonbladet.se att Alex Schulman har lurat alla genom att skriva att det är en ny sketch med Björn och när man klickar där får man se tre nakna män i en dusch som sjunger tralliga sånger. Man kan dock inte gå ifrån sidan utan måste stänga av datorn för att få bort de dansande männen.
Jag har inte provat och kommer inte att göra det!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: sannaa

Nej de tror inte ja heller på, haha :p

Men åh jag tycker verkligen inte om Alex Schulman!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback