Fredag !

Hej!
Idag var språket inställt (på förmiddagen) för att niorna hade nationellt prov.
Efter NO:n hade vi alltså håltimme. Gick hem till Linn och spelade Singstar.
På slöjden blev jag klar med två ljushållare (att sätta på väggen) som jag har hållit på med.
Jag målade dom i samma bruna färg som nyckelskåpet jag gjorde innan.
Vem vet, snart kanske det blir en serie som säljs på Ikea.... (in my dream).

Ikväll börjar Talang 2008 och det nya programmet Berg flyttar in på tv4.
Läste i en tidning att Björn G ska vara med på Parlamentet på söndag igen! Jippie...

Hejdå! Friday I'm in love...

Förresten, har ni varit inne på Alex & Calle Schulmans sida
1000apor?

Kommentarer
Postat av: carro

visst är det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback