Hem ljuva hem

Hej!
Nu har vi kommit hem från en "hemsk" (för kroppen) vecka i Sälen.
I måndags var det inte så bra väder så i tisdags åkte mamma och jag skidor.
Julia åker också skidor fast hon åkte bara 2 dagar. Pappa åker inte skidor så han har hittat på egna äventyr :P
Tisdag kväll: Jag har visst fått lite färg i fejset idag!

Onsdag bestod också av skidåkning. Nu när det är lågsäsång är vi nästan ensamma i backarna fast det är jättemycket snö!
Onsdag kväll: Mitt face är rosa!
Torsdag kväll: Aaaa! Mitt face gör ont!

Det är ju alltid samma stuga vi bor i när vi är här. Det är typ nån släkting till min mammas faster som äger den så det är jättemånga som turas om att vara där. Det var första gången i år som vi var helt själva här.
de andra gångerna har vi åkt med min mammas faster och hennes man eller mormor och Bertil eller Magne, Eva och Alice.

I fredags badade jag, pappa och Julia i ett litet badhus som finns här. Mamma åkte skidor...
Jag sa ju att det var mycket snö här, bilder kommer!

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Välkommen in i vår modeblogg där det fullkomligt blommar av färg och exploderar av inspiration.

Här kan du hitta reportage om designers, tips från garderoben och våra inspirationsmodeller.

Välkommen in!

Mvh Little Peaché


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback