Ledig

Idag är det Valborgsmässoafton. Jag och min familj ska som vanligt till Sommarhemmet (och fira).
Det är tradition :)
Vi är lediga torsdag & fredag nu, skönt!
Skulle behöva städa mitt rum. Det ligger massor med plastpåsar med grejer i på golvet som jag inte orkat packa upp. Kalla mig gärna lat.
Efter skolan cyklade jag till Konsum för att köpa FRIDA som kom idag. Det stog att det skulle stå om Björn G i det här numret så det var ju därför. Det var ett helt uppslag med sånt som man redan visste. En grej jag inte visste var att han heter Lars i förnamn och Björn i mellannamn :s Han passar mer till Björn.

Alltså jag har lovat att lägga ut bilder från Sälen i över en vecka nu men jag har glömt. Förlåt säger jag till er som väntat (med spänning).

Glöm inte att välkomna våren idag (om ni inte redan gjort det). Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

jag visste att han hette Lars, fast det är ju inte hans förnamn. Han heter ju Björn fast hans mellannamn är Lars. Mellannamnet kan ju stå före förnamnet ibland. Som det gjorde på Johan t.ex. Han hette ju Hans Johan Walman.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback