Nu är det vår, ingen protest!

Hej allesamans!
Idag hade vi Engelskaprov. Tror det gick bra, svarade på allt.
Skulle behöva byta en kofta som jag köpte förra helgen...
Det är egentligen en skam hur jag kan sitta inne i detta vackra väder.
Har lust att ta en sväng upp till ica och titta på lite stuff.

Såg ni Morgonsoffan och prämiären av Sverige pussas & kramas igår?
Såklart ni gjorde, Björn G var ju med. Tyckte dock att Sverige pussas & kramas var lite... udda.

Idag är det ingen Konfa, det är på lördag istället då även föräldrarna får vara med.
Ska nog kolla på det nya programmet Spårlöst som börjar ikväll på tv4.

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

haha, nu såg jag Björn i senaste morgon soffan. Såg även "akupuntur" med Johan Glans...ofta blod...
Haha, grymt i slutet av Pierre "Du har ju jobbat på de stora resturanterna" "Ja. Och nu är jag här. Kul..."
Och Benjamin, han säng ju värsta "Banjamin".

Postat av: Lisa

Tyckte också "sverige pussas och kramas" var lite udda.. Alltså hade förväntat mig mer, och trodde det skulle vara mycket roligare men den var lixom lite konstig... :/

Juste! Är björn med i parlamentet imorgon?

Ha det bra ;)

2008-04-05 @ 19:29:51
URL: http://ModeByLisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback