Tuesday!

Hej!
Jag har kommit på att tvplaneten.se ger för mycket ledtrådar om vad som ska hända i Andra Avenyn!
Igår hände en sak som jag länge har trott ska hända och det händer. Det kan ju vara så annars att jag är synsk....fast det verkar ju mindre troligt. Bara så ni vet, jag kommer inte att sluta läsa vad som hända skall (nyfiken som jag är, det är ju ca 2 veckor man kan läsa i förväg).

Idag slutade vi tidigt. Vi (tjejer) hade ledigt från musiken.... killarna skulle göra nåt muntligt prov. Det är tvärtom nästa gång så egentligen är det väl inte så mycket att hurra över...

Har pyntat mina väggar nu med lite nya affischer..... :P

Snart är det scouterna, jag undrar vad vi ska göra idag!

I helgen har jag bestämt att jag ska försöka ta mig in till Örebro på nåt sätt och kanske handla lite scrapbooksaker och kläder ifall jag hittar nåt. Kläder är ju inte allt, det finns ju en insida också... NOT!

Nä nu har jag skrivit ganska mycket (och oviktigt), hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback