Angel

Igår såg jag Colin Nutleys nya film Angel. Jag hade hört att filmen inte var någon succé men jag tyckte att den var helt klart sevärd. Självklart är det Helena Bergström som är huvudrollen.



"Rockstjärnan Angelica "Angel" Holsts (Helena Bergström) karriär är körd i botten, Hon säljer inga skivor längre, hon ligger på utelistan i kvällstidningarna och hon vill inte avsluta den coverskiva hon spelar in. Då kommer hennes man Richard (Rolf Lassgård) på den briljanta idéen att hon ska fejka sin död. Konsekvenserna av detta lilla "pr-trick" är i början mycket goda - men att vara död när man egentligen inte är det är svårare än man tror."

 4 svaga hallon av 5


Kommentarer
Postat av: Linn

Ska ju se den med mamma snart..Visste faktiskt inte så mycket om handlingen, nu vart jag mer sugen på att se den när jag läste att hon låtsades vara död :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback