Ännu en skoldag...

Hej!

Det är nu läxorna har rullat in. Har gjort klart en liten grej på spanskan, har nästan gjort klart matten och har inte ens börjat på Engelskan. Allt har vi till torsdag och imorgon ska jag scrappa med Ellie och Linn och det vill jag ju inte missa.

På fredag ska vi ta skolfoto. Min lugg har redan växt! Hemma stör det mig inte men i skolan blir jag störd av det.
Mamma får klippa den på mig innan fredag.

Imorgon kan det bli en rolig dag. Vi ska pyssla och grejja på förmiddagen och sen på eftermiddagen har vi bara en riktig lektion - hemkunskap.

Tänkte släppa ut Irma i uteburen om det inte blir mera regn...

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Luggarna växer för fort! ;P Släpp ut Irma ;) Det tycker jag. Så hon får skutta av sig lite!

Postat av: elli

den är så bra. jag gråter som ett barn flera gånger:/ speciellt i slutet när danny döör... :'(

2008-08-31 @ 09:42:58
URL: http://ellinorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback