Det blev en händelserik dag!

Imorse kl. 07.45 åkte jag med ungdomsgruppen i kyrkan till Boda Borg i Karlskoga.
Jag har varit där förut för flera år sen på klassresa. Det är ett jättestort hus och så går man i grupper och ska försöka klara så många banor som möjligt i olika rum. När man har klarat en bana får man en stämpel på ett kort. Det är kul!
Ellie kunde inte följa med men jag åkte ändå.
I det laget jag var med var det tre andra tjejer också. Känner inte dom så bra men det var kul ändå.
Mitt lag fick bara två stämplar.
Efter det åt vi på McDonalds (har hört många namn på det, det senaste var idag; Donkan).
När vi var hemma i Hallsberg fick man vara kvar och titta på film i kyrkan men jag åkte hem.
Julia skulle nästan precis ha simning när jag kom hem så jag följde med för mamma skulle med och då solade vi och simmade medan Julia tränade.

Hejdå! Friday I'm in love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback