En liten dagstripp

Idag åkte jag, Julia, mamma & pappa till Västerås. Där fanns roliga affärer.
T ex en radio/tv - affär med massor av allting. När man kom till tv - apparaterna satt alla på samma vägg och hade samma program/film på så det vart väldigt mycket...
Dom hade väldigt många filmer också. Gamla, nya, jättemycket serieboxar, cd - skivor, spel.
Jag fick en almanacka och ett tvålset med bl a dushkräm och bodylotion på en annan affär.
När vi sedan åkte in till stan fanns en Panduroaffär.
Där fick jag en liten sax och bokstäver.

Jag lyssnade på min bok i bilen, spännande.

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Ellie

Men det kan jag verkligen inte nu!! jag är hos pappa och jag hinner inte dit till imorgon. Vi skulle ju åka jättetidigt!!! Jag kommer inte kunna följa med. Ska du åka iaf??

Postat av: Ellie

ja men då skulle jag nog ha åkt hem tidigare och pappa jobbar så han kan itne stjutsa hem mig och mormor
och morfar ska åka till mamma imorgon kl 10.00. Så jag kan nog inte följa med :(

2008-02-21 @ 13:07:58
URL: http://xiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback