Gårdagens festival

Ja, nu tror ni säkert att jag är ett sånt där jättestort fan och typ lever för Melodifestivalen men inte riktigt så är det inte... det finns värre!
Lite av vad jag tyckte  om festivalen;

The Poodles & E - Types låt var ingen speciell tyckte jag så det var bra att dom bara kom till andra chansen.

Face - 84 jämförde jag med Cosmo4. Det var väl snarare en töntigare upplaga av Sahara Hotnights.

Velvets låt lät väl lite bekant men jag hade inte räknat med nåt annat.


Brandurs låt var ju lite väl lugn och jag tror ändå inte att han kommit vidare om han hade haft mer "dans" låt.

Michael Michailoffs låt störde jag mig på. Tänkte bara på Andreas Johnsson i början och ressten av låten på Sebastian Karlsson. För likt...

Amy Diamond var bra att hon kom vidare trots att hennes låt lät ungefär som jag trodde.

Suzzie Tappers låt var det väl inget större fel på. Hon kom ju iaf till andra chansen.

Sist men inte minst; Christer Sjögren. Äkta dansbandslåt men jag hade väl inte väntat mig nåt annat. Lite töntigt med dom där så kallade dansarna i bakgrunden.

Det blev iallafall den äldsta och den yngsta till finalen, hehe!

Björn Gustafsson var ju lite rolig i pausen ;) Men jag saknar förra årets Saga...


Kommentarer
Postat av: Linn

Björn Gustafsson ägde ;P

Postat av: Ellie

Björn gustavsson var ju super! haha!
Nej det var inte den låten men den är jättebra också =)

2008-02-11 @ 13:50:38
URL: http://xiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback