Jippie, praoplats klar!

Idag var jag tillbaka i skolan.
Vi gjorde det vanliga.
På svenskan började vi titta på Gullivers resor eller vad den hette.
Ja, den var tecknad, engelsk röst i bakgrunden på den svenska rösten, gammal. Tittade liksom inte så mycket... Handling?
Jag fick MVG på en svenskauppgift vi har gjort för ett tag sen om förgattare :D

Lägg märke till rubriken. Jag har fått praoplats :) I Borås, så jag ska bo hos mormor och Bertil.
Det är i en bokhandel som ligger precis där dom bor.
Hade nästan gett upp hoppet men då frågade mamma förra veckan och idag hade mormor varit och frågat (för chefen var borta tidigare i veckan) och då fick jag plats. Himla tur att det just var vecka 10 - 11 för veckan innan skulle det visst vara 3st där. Mormor känner dom som jobbar där också.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback