Melodifestivalen - deltävling 1

Idag är det ju Melodifestivalen (nån som missat?).
Jag tänkte skriva om vad jag tycker om dom som ska vara med ikväll;

image365
E - Type & The Poodles - Line of fire
- Lär väl bli en massa fyrverkerier och grejer, mycket show.
Tror att dom går vidare till finalen.

image366
Face - 84 - Alla gamla x
- Aldrig hört. Verkar vara typ nya Cosmo4.


image371
Velvet - Déjá vu
- Förra gången hon var med var det ju lite Shakirainspererat tycker jag så vi får väl se i år.
Tror hon kommer till andra chansen.

image368
Brandur - Lullaby
- Tycker han ser lite ut som Emil i Lönneberga. Aldrig hört förut men verkar vara populär i utlandet.

image369
Michael Michailoff - That's love
- Var tydligen med i Fame Factory när det gick. Jag visste inte vem han var förrän nu.
Tar sig nog till andra chansen.

image370
Amy Diamond - Thank you
- Årets yngsta deltagare. Hoppas låten inte låter som hennes andra låtar
Tror att hon charmar alla genom att gå vidare till finalen.

image372
Suzzie Tapper - Visst finns mirakel
- Tror att jag aldrig har hört men har sjungit förut.

image373
Christer Sjögren - I love Europe
- Han passar bäst till dansband, ej "schlager".

Och det här är bara vad jag tror och tycker! ;)

Kommentarer
Postat av: S A R A

ska bli kul att se :) vad hittas på idag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback