Melodifestivalen - deltävling 2

Igår var det ju Melodifestivalen och jag tänkte göra liksom förra veckan en sammanfattning om vad jag tyckte;

Olas låt var ju som man trodde, glad. Och den var väldigt lik Natalie - låten. Det var ändå bra att den kom till Andra chansen.

Lasse Lindh hade jag aldrig hört förut tror jag. Han lät som Niclas Wahlgren eller Niklas Strömstedt.

The Nicole var ju inte så speciell (som hon ville vara?). Inte så bra låt.

Alexander Schöld, himla Jimmy Jansson wannabe. Ingen bra låt...

Tvillingarna Rongedal ägde! Deras låt var glad och dansen var bra... Ville att dom skulle komma till final.

Sanna Nielsens låt var ju bra. Det värsta är att hon har typ varit med i Melodifestivalen varannat år på 2000 - talet och det blir bara pinsamt. Bra låt var det ju iallafall.

Andra Generationen (?) jag menar vem sjunger en låt om pizzor.... bara för mycket.

Andreas & Carola var bra att dom inte gick vidare till final för jag tyckte inte att den låten var bra och nu kanske svenska folket äntligen lyssnar på musiken istället för att rösta artisterna. ;P

Och Björn Gustavsson "flög" runt till Titanic - låten och "trollade" (vart djupt imponerad). Så himla kul! ;)

Kommentarer
Postat av: Ellie

Det är försent att anmäla sig till Bodaborg nu va så vi följer inte med!? Gick du på nån gudtjänst i söndags? Jag var aldrig på nån.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback