Melodifestivalen - deltävling 3

Här kommer åter igen en sammanfattning av vad jag tyckte om gårdagens festival;

BWO hade ju lätt den bästa låten tyckte jag. Alexander Bards outfit satte ju lite krydda på det hela ;)

Han den där som sjöng på Bosniska var ju lite udda. Det är vid såna tillfällen man undrar varför man tittar.

Frida feat. Headline var ju som man trodde. Det är ju inga man hejar på i finalen.

Therese Andersson trodde jag skulle vara bättre. Trodde inte att hon sjöng opera (hon var med i musikalen Grease som jag såg för 4 år sen). Hade hellre sett Patrik Isaksson i Andra chansen än henne.

Patrik Isaksson & Bandet (brist på fantasi av vad dom ska heta eller). Låten lät lite bekant (?) ;)

Caracola var inte så bra. Lite töntig.

Ainbusks låt lät ju också äkta dom. Lugn, fast hade ändå nåt.

Eskobar hade jag aldrig hört talas om. Tyckte det var bra att dom inte gick vidare för låten var inte så bra.

Och sist men inte minst; Björn Gustavsson! Var nästan lite rädd att han inte skulle vara med igår, att dom hade ett klipp med Lasse Berghagen istället (Kristian Luuk verkar ju ha gjort en hel del surt för deltagare i Melodifestivalen ;P), men så kom han och sjöng en kärlekslåt. Frågan är om Kristian Luuk har anledning att vara svartsjuk nu? Haha, han ägde iallafall (som vanligt)!


Kommentarer
Postat av: Linn

Jag tyckte inte alls som dig! Jag tyckte mest om Frida och caracola! De låtarna vart man ju glad av ;) Opratjejen sög iaf, patrick isaksson lika så.

Postat av: Ellie

Gick du idag på gudtjänst?

2008-02-24 @ 19:37:42
URL: http://xiao.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback