Bio

Hej!
Idag ska vi se Mamma Mia - the movie på bio. Det är premiären idag!
Jag berättar om filmen senare...

Igår hjälpte jag mamma att städa på altanen. På samma gång städade jag i Irmas bur.
Vi var i djuraffären igår och köpte mat till henne. Den jag brukar köpa fanns inte och den skulle inte komma in mer så då fick jag köpa en annan mat. Har hört att det inte är så bra att börja med ny mat på en gång, magen får väl en chock då eller nåt. Idag när jag tittade hade hon nästan ätit upp all mat i skålen och det verkar inte vara nåt fel på henne :)

Pappa kom hem med en överraskning igår som han hade beställt från internet - en systemkamera!
Vi ska ha den tillsammans förstås och jag ska självklart bidra med mina konfirmationspengar, annars får jag dåligt samvete. En systemkamera är ju faktiskt väldigt dyr men han behövde inte betala den än iallafall. Det var även med en väska att ha den i.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback