Scrapaffär & bad

Hej!
Julia och jag åkte till badhuset idag. Jag hade varit där förut men inte Julia. Hon tyckte det var jättekul!
Vi var där själva bara för att mamma, mormor och Bertil städade.
Efter så skjutsade mormor oss till en scrapaffär som jag inte hann med förra gången jag var här.
Den var himmelsk! Jättefin! Det fanns massor med magnoliastämplar och papper.
Jag kollade inte så noga bland papprena, man vill ju passa på och kolla på sånt som inte finns hemma (och det var inget papper jag "fastnade" för).
Jag fick 3 stämplar + en liten som föreställde en jordgubbe. Jag kunde inte ta hur mycket som helst för det var mamma som betalade.
Julia tog ett papper som var typ campingtema (?), en stämpel och 3 PRO-marker pennor (tyvärr fanns inte så många färger).

Scrapaffären

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Lajn

Du är utmanad ;P se bloggen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback