På vårdcentralen

I morse var pappa & jag på vårdcentralen för att en läkare skulle titta på några leverfläckar på mig (skrev ju att jag skulle dit här om dan men vi beställde bara tid då).
Det var samma doktor som hade kollat förut. Han sa att det inte var någon fara men sa att jag kunde ta bort en som jag hade på sidan av magen eftersom det hade som en liten sårskorpa i sig. Jag kunde få ta bort den redan idag så det gjorde jag. Först fick jag bedövning och ja, sen höll han på där. När det var klart sydde han 3 stygn och dom ska jag ta bort 30/6.
Nu har jag ett stort vitt plåster där så att jag får vara försiktig när jag duschar.
Det gick helt smärtfritt (förutom bedövningen som gjorde lite ont).

Nu ska vi till stan för att pappa ska prova glasögon. Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra att det gick bra :) Men din pappa har väl inte glasögon? Menar du solglasögon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback