Prao dag 1

Hej!
Började min prao idag i kyrkan. Fick alltså vara i barngrupperna och sådär.
Började ca. 9.30. 10.00 kom barnen som skulle vara på kyrkans barntimmar.
Det var bara 5 barn, vanligtvis brukade det vara 4 men det blev en extra idag.
Det höll på i 2 timmar. Tyvärr fick jag inte vara med på slutet för jag skulle gå och äta då (ville ju vara med och leka gömma nyckel). Fick vara med när dom klistrade in en bild i deras bok som de alltid gör också hann vi rita ett stort träd (jag fick gå ut och plocka löv som vi skulle klistra på sen). På slutet var det fruktstund + saga.

12.30 fick jag vara med Viktoria (hon jag ska vara med för det mesta). Vi gick och handlade grejer till skaparverkstan' som skulle vara senare. 14.30 kom en tjej som också jobbade på skaparverkstan'. 15.30 började det. 28 barn blev det totalt (Julia är med också)!!! Idag skulle vi måla/stämpla på t-shirts. Eftersom det var så många barn fick de bli indelade i 3 grupper, så alla skulle inte göra samtidigt. Jag hjälpte till så gott jag kunde med färger och stämplar och grejer.
Första gruppen som målade var bara tjejer. Man märkte snabbt vad som var populärast att skriva på tröjan: EMD!
Vissa la till åt litet hjärta också....
Det stora samtalsämnet var: EMD (dom var nämligen på besök i vår lilla stad i fredags och uppträdde).
Vissa hade fått autograf, en annan hade fått puss på handen av Danny. Jag skrattade inombords....

Dagen har varit kul! Imorgon är det babysång på morgonen ;)
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Linn

*ryckningar i ögonbrynet..

Ne...män..Vad kul för det små barnen att deras idoler kom på besök..Stackars barn har blivit hjärntvättade, hur många där hette Jenny egentligen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback