Pato

Vet någon vad anka heter på spanska?
Idag hände inget speciellt i skolan... fick en ny kille i klassen och det här var visst hans andra byte :s
Felet är att nu är det jättetrångt i klassrummet. Man får nästan stå i kö utanför innan vi börjar för att få bra plats.
Vet någon vad anka heter på spanska?
Nu regnar det... jag som hade tagit ut Irma - fick ta in henne igen. Skulle verkligen behöva städa buren fast det får vänta till imorgon för snart ska jag lägga mig i ett varmt bad och plugga grekisk litteraturhistoria - Zeus, Hera, Apollon, Afrodite, Hades, Hermes, Athena, Poseidon..... yes!
Idag är det Halv åtta hos mig - kul! Livet i Fagervik börjar också, hehe!
Ingen vet fortfarande vad anka heter på spanska... fast jag vet för jag fick veta det på sista lektionen idag av en tjej som frågade vad anka heter på spanska. Hon frågade bokstavligt talat alla! På sista lektionen hade hon tillochmed fått ett sms från en som gav henne svar...

Se rubrik!

Förresten, ni som söker efter längre inlägg i min blogg om mitt liv! Detta inlägg är tillägnat er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback