090921

Hejsan hoppsan!
Idag har allt rullat på som vanligt i skolan. Går ju bara tre dagar den här veckan :)

Stör mig så på Kommisarien och tystnaden. Under veckan hade dom ju visat jättebra skådespelare på trailern till kommande filmen - ingen av dom var med i gårdagens film...
Måste se Doobidoo och Skavlan som jag missade i fredags. Ska göra det sen genom SvtPlay (fiffigt ;)...

Läste att en av motorcykel-killarna i Flickan som lekte med elden hade dom dubbat från skånska till stockholmska. Jag tänkte inte alls på det när jag såg filmen, dock hade inte han någon stor roll och han sa inte så mycket. Det är ändå ganska dåligt gjort tycker jag...


Kommentarer
Postat av: Linn

Ja vad dåligt! Vill se det igen och se om man ser (många "ser") att det är dubbat då. Då kunde de ju ta en annan skådespelare som pratade stockholmska, det är väl inte så svårt att hitta.

Postat av: Ellie

Jag blir också jätteirriterad på den där kommisarien och tystnaden. Ibland låter det så falskt och äkta inplanerat det som dem ska säga. Så irriterande. Det såg ju jättespännande ut på reklamen men det är inget bra när dem dubbar.

2009-09-22 @ 17:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback